3 Duck Trading System Review


Systemrecension: 3 Ducks System Postat 5 år sedan 11:08 PM 17 april 2012 14 Kommentarer pip pip pip boop Hälsningar, människor Efter en vecka med knäckta nummer kommer jag till dig med resultatet av den modifierade 3 Ducks Trading System backtest. Du kan visa parametrarna som jag följde genom att kolla mitt tidigare inlägg. Innan jag fortsätter, låt mig bara markera ett par saker igen. Det 3 Ducks-systemet som jag testat är en mekaniserad version av originalet. För att säkerställa konsistens omvandlades vinstmålet och stoppförlustnivåerna till hårda siffror (30 pipresultatmål och stoppförlust). I stället för att använda 4-timmars-, 1-timmars - och 5-minuterschemat zoomade jag ut lite och använde diagrammen på 4 timmar, 1 timme och 15 minuter. Utan ytterligare ado, här är resultaten: Lönsamhet: 1620 Även om det bara hade en 31,51 vinst, slutade det med en spektakulär 7,40 vinst. Detta är en oerhört bra vinnhastighet med tanke på att vinstmålet är begränsat till 30 pips och min backtest spände bara totalt 8 veckor8217 värde av data. Dessutom kan nettoförbättringen på grundval av min observation vara mycket mer om vinstmålet ökades. Detta var helt mitt fel, så I8217m kommer inte att dra av poäng för detta. Risk Tolerans: 1220 I8217m ger detta system lite kredit i risk toleransavdelningen eftersom det gör ett ganska bra jobb med att begränsa förluster. Jag gillar särskilt användningen av nya korsningar på lägsta tidsramen som en signal för att hoppa fartyget och minska förlusterna tidigt. Den här snygga funktionen räddade faktiskt systemet från att ta en full träff vid ett antal tillfällen. Om du planerar att motstå det, kan du behöva handla detta system med en hel del kapital (dvs. börja med ett stort startbalans) dess drawdowns. I mina studier noterade jag några strängar av små förluster som gav upphov till stora träffar. I8217m ger detta mekaniska system ett poäng på 1220 för risk tolerans. Nybörjevänlighet: 710 Förutom att du måste titta på tre olika diagram, behöver du inte vara en raketforskare för att handla 3 Ducks-systemet. Det ska vara lätt nog för en nybörjare att plocka upp, eftersom det i huvudsak är ett enkelt crossover-system. Inlägg och utgångar är tydligt definierade och lätta att följa. Dessutom tror jag att dess många signaler (i genomsnitt nästan 2 branscher om dagen) kommer att tilltala till och med den mest otåliga och utlösande glada nybörjaren I8217m som ger detta system 2 bonuspoäng för användningen av flera tidsramsanalyser. Även på min planet, det är inte så ofta att jag ser mekaniska system som hör samman med tre olika tidsramar Totalt poäng: 3750 Totalt ger I8217m den mekaniserade versionen av Captain Currency8217s 3 Ducks System ett poäng på 37 av 50, vilket jag tror är en ganska rättvist betyg med tanke på system8217s styrkor och dess svagheter. Som med de flesta crossover trading system visade det sig sårbarhet mot falska breakouts samtidigt som man visade förmågan att fånga bra, starka drag. Tänk på att ett filter av något slag, till exempel in i ett visst antal pips från crossover candle8217s slutkurs, skulle hjälpa till att tweak odds för att vara mer gynnsam. Även om det modifierade 3 Ducks-systemet verkar lovande kan jag hjälpa dig men känner att vi måste fortsätta vår sökning efter Holy Grail8230 Holy Grail system8230 Hitta dig, vi måste3 Änder 1 På 1 Advanced Trading System Review Detta är inte så mycket ett handelssystem, det är mer av en Trading kurs där en avancerad version av (Free) 3 Ducks Trading System undervisas i en 1 på 1 session med författaren Andy Perry. Kursen utförs via Skype och en tredje del skärm delning ansökan. Del 1 är en genomgång av hela avancerade processen på historiska diagram och är en interaktiv session. Del 2 utförs på den nuvarande marknaden och du tillämpar det du har lärt i realtid under Andys vägledning. Slutresultatet är ett slags Set amp Glöm, använd en gång om dagen, strategi. Egentligen är det två gånger i veckan där Andy ger sin nuvarande syn på marknaderna i förhållande till den avancerade strategin. Detta håller dig i kontroll och låter dig jämföra dina egna synpunkter på marknaden. E-postsupporten är också väldigt bra och får dig att känna dig som stöd även när du lämnar kursen. Besök systemfortraderna för att läsa vår fullständiga översyn av detta system och många andra handelssystem och tjänster. Du kan också läsa ytterligare kommentarer från våra medlemmar (andra handlare som du). Medlemskapet är helt GRATIS och din insats skulle vara mer än välkommen. 3 Ducks Trading System Love Trading KöpSell Arrow Signals Prova detta här är ett trevligt litet handelssystem (metod) Jag kom över ett tag tillbaka på ett av de många handelsforum. Den har 3 enkla steg att följa, tydliga diagramexempel och kräver bara ett grundläggande diagram med möjlighet till 3 tidsramar och ett glidande medelvärde. Trevligt och enkelt enligt min åsikt. Jag har inkluderat författaren Andy Perry8217s länk längst ner så att du kan ta en titt på några kommentarer på hans hemsida. Om någon har några kommentarer att lägga till här är du välkommen att göra det. För det första skulle jag vilja säga att jag inte återuppfattade hjulet med det här systemet, jag har just lagt till en eller två idéer till en 60-årig enkelt glidande medelvärde (sma) för att göra det själv och namngav det 8220The 3 Duck8217s Trading System8221 för uppenbart skäl som du kommer att ta reda på senare. Systemet är ganska rakt framåt och lätt att använda. Liksom många handelssystem blir det mer produktivt när priserna rör sig i en riktning och inte fastnar i ett tätt handelsområde. Självklart har det här systemet förlorat handel och förlorat körningar, men med riktigt penninghantering och god disciplin I8217m är det säkert att det här systemet kommer att hålla dig borta från dåliga affärer och ge dig en stor chans att göra vinst på Fx-marknaden. En av de trevliga sakerna om det här systemet är att det snabbt kommer att berätta om priserna ligger i en svängfas upp och ner och stoppa dig från att gissa. Det kommer också att låta dig bestämma dig för att vara en tjur eller en björn och handla i riktning mot det trend. Det finns 3 diagram som är inblandade i detta system: ett 4-timmarsdiagram, ett 1-timmarsdiagram och ett 5min-diagram. Det finns 1 indikator, ett 60-tal enkelt glidande medelvärde (60 sma) ritat på varje diagram. Där går du, det är så enkelt. Steg 1 8211 First Duck Det första vi behöver göra är att titta på vår största tidsram (4 timmar) och se om nuvarande priser är över eller under 60 sma. Från det här diagrammet kan vi se att nuvarande pris ligger under 60 sma. Detta berättar att vi kanske letar efter att sälja. Det andra vi behöver göra är att gå ner till vårt 1 timmars diagram. Vi behöver se det aktuella priset under 60 sma på det här diagrammet, vilket ger oss bekräftelse. Viktigt: Om nuvarande pris skulle ligga över 60 sma på det här diagrammet kunde vi inte gå vidare till steg 3. Steg 3 8211 Tredje anka Från steg 1 och 2 måste nuvarande priser ligga under sina 60 sma8217s på varje diagram. Vi är nu på 5 min-diagrammet och vi letar efter att sälja när priset korsar under 60 sma. För extra bekräftelse bör vi låta priserna bryta den sista låga på 5 min-diagrammet. Detta skulle innebära att priserna kommer att ligga under deras 60 sma under alla 3 tidsramar, varför alla 3 ankor är uppradade i samma riktning. Stop-Losses: Här kan du göra det här systemet ditt eget. Om du är en kortfristig näringsidkare kanske du vill stoppa förlusten över höga på 5 min eller 1 timmars diagram. Om du är mer av en positionär näringsidkare kan du önska att placera ditt stoppförlust över en hög på 4-timmarsdiagrammet. Du kan också använda en fast stop-förlust, kanske 25-30 pips eller mer från posten. Det beror helt på vilken typ av näringsidkare du är, så du bestämmer dig. Om du är en långsiktig näringsidkare eller investerare kan det här systemet hjälpa dig att få en bra inträdespunkt på marknaden. En annan 8220trick8221 som kan hjälpa dig att behålla kapital, Om du säljer och priserna kommer tillbaka över 5 min 60 sma med 10 pips (inte ett gott tecken) kanske du vill minska dina förluster kort före din slutförlust. Men om du är en långsiktig näringsidkare kan detta inte vara en stor sak för dig. Mål: Samma sak beror på vilken typ av näringsidkare du är men målet kan vara stöd eller motståndsnivåer. Sammanfattning: Ovanstående exempel utfördes när gbpusd handlade lägre så uppenbarligen var vi där 8211 säljer systemet fungerar lika bra för köpmöjligheter. Se bara efter att priserna ligger över 60 sma under alla 3 tidsramar, från och med steg 1 igen. Jag gillar det här systemet mycket eftersom det inte försöker att gissa marknadens rörelser och plocka toppar och bottnar. Systemet kommer snabbt att berätta att du är en köpare eller en säljare. Det är ett bra ärligt system som försöker följa priserna. Detta system fungerar bättre på valutapar som EurUsd och GbpUsd, men det finns inget som hindrar dig från att plotta det här systemet på något par, men som vi vet fungerar några par olika annorlunda. Den bästa tiden jag hittade för att handla detta system är europeiska och amerikanska sessioner. Jag vill använda detta system som en guide utöver min egen marknadskunskap. Var noga med att se vad som händer omkring dig 8211 ekonomiska nyemissioner, semestrar etc. Lycka till 3 Duck8217s Trading System. 3 Ducks Trading System. En sund förnuft tillvägagångssätt för prisövervakning Pengar tillbaka garanti: NA 8211 En 22-sidig nedladdningsbar manual. Var att köpa: captaincurrency. blogspot. co. uk 3 Andes Trading System av Andy Perry hjälper dig att identifiera köp och försäljningsmöjligheter i den sista riktningen av antingen uptrend eller downtrend respektive. Även om det kallas ett system föredrar jag att se det som en metod eftersom det innebär ett gott utrymme och inte alla kommer sannolikt att gå in eller ut ur marknaderna just på samma gång. Det handlar om att använda 3 olika tidsramar med ett enkelt 60-års glidande medel som tillämpas på alla tre. Hur mycket pengar behöver jag komma igång Du skulle behöva beräkna det beroende på din slutförlustnivå och din egen personliga risknivå. Hur mycket pengar kan jag göra inte specifikt anges. Hur mycket tid kommer jag att behöva göra detta arbete variabelt, beroende på dina personliga förhållanden och din handelsplan. Ska jag behöva någon utrustning för att göra detta En dator eller bärbar dator och lämplig handelsplattform. It8217s är ändå ledigt, men jag ser det som en potentiellt bra metod och säkert inte ett slöseri med läsarnas tid. Kvalitet på kundservice Andy öppnar med en kort introduktion och fortsätter att förklara att han inte är en stor fan av backtestning, helt enkelt föredrar att observera det och se det fungera framåt. Under alla omständigheter ur praktisk synvinkel, med 5 minuter att vara så kort tidsskala, kommer du att finna att du kan gå tillbaka mer än ett par veckor på många plattformar som data inte behålls för så länge. Han pratar sedan om risk mot belöning och gillar att se till att belöningen är minst 1 amp gånger risken så att en handel med en 30 pip risk måste ha en potentiell vinst på minst 45 pips. Han berättar det för att med denna metod du handlar i riktning mot trenden kan det erbjuda en stor risk gentemot belöningshandel. Han känner att det här är en av anledningarna till att han kan hålla fokus på sin handel efter en förlust, och är övertygad om att han senare kommer ut på toppen. I hans exempel, som inkluderar diagramkopior, använder han både EURUSD och GBPUSD för illustration och han använder ljus på de 3 diagrammen, som är ett 4 timmarsdiagram, ett 1 timmarsdiagram och ett 5 minuters diagram och med en enkel 60-tal sma (enkelt glidande medelvärde). Även om han inte hänvisar till användningen eller inte använder andra valutapar säger han att metoden fungerar bäst mellan tiden 07:00 och 16:00 GMT. Han förklarar hur de gynnsamma villkoren för de tre diagrammen är därmed bokens titel, och det är väldigt lätt att följa. När det gäller inmatningar är det också enkelt, men det finns viss diskretion här vilket ger användaren det sista valet när man trycker på knappen. Intressant kontrasterar han en övervägande skillnad, som han har hämtat från erfarenhet, mellan de typiska ingångsscenarierna du ofta får för EURUSD och GBPUSD. Jag hittade detta intressant och det ger tydligt en del av det utrymme som du har som användare på inmatningar. Det kommer lätt att förstås när du läser det. När det gäller utgångar och mål handlar han ganska fullt med dessa och återigen finns det gott utrymme för skönsmässig bedömning och han har tydligt tagit hänsyn till olika delar av den större bilden och vad den enskilda näringsidkaren har i hisher egen plan ingår också en liten urval av typiska frågor som han blir frågad, hur man gör systemet själv (men inte med hjälp av olika enkla glidande medelvärden och tidsramar) och även en sammanfattande sammanfattning 8211 där han betonar att dina handelsresultat ska bedömas under en lång tidsperiod och över en stor mängd affärer. Det låter som en rättvis kommentar, även om han inte ger några tidsskala eller siffror för att placera uttalandet i kontext. Det finns också en lista i slutet av några av kommentarerna från handlare som har använt metoden och kortfattat vad några av dem har sagt om sina erfarenheter av att använda den. Med tanke på att vi skulle acceptera det jag har berättat om (i mitt sista stycke ovan) om vad han har sagt om ett rättvist tidsskalat antal affärer, skulle ett eventuellt kort urval av branscher sannolikt verka för få för författarna att tycka om. I skrivande stund har jag upplevt bara en handfull affärer och är glad att säga att alla var vinnande och med i genomsnitt 34 pips erhölls. It8217 är väldigt för tidigt att tänka på som vägledande självklart, och jag kommer att fortsätta att övervaka resultaten de närmaste veckorna och rapportera längre fram. It8217s är verkligen en fascinerande och i princip mycket enkel att använda metod, och värt en titt. Jag tänkte bara att I8217d rörde sig på den här eftersom jag har erfarenhet. Andy gör en 1-på-1 8216Pro Version8217 av kursen över Skype (eller personligen tror jag om du går till Irland) som är mer djupgående och använder en något annorlunda vinkel på 8216free8217 version 8211 det är en av de billigaste 1 på 1 kurser I8217ve sett på 150 eller det kan ha varit 150 Jag kan8217t kom ihåg det bit8230 Jag har inte använt systemet för ett tag som jag didn8217t har mycket framgång tidigt på men jag gillar det och det har haft några bra affärer längs vägen 8211 är det svårt att beskriva eftersom det inte är ett fast system och det finns faktiskt ett antal diskretionära val med pro-systemet vilket innebär att en person skulle kunna göra pips medan en annan isn8217t8230 Jag trodde att han var en utmärkt lärare och väldigt tålamod och jag rekommenderar starkt det till alla som vill ha ett mycket bra trendverktyg i deras arsenal Jag har bara en negativ punkt och det är det efter kursen , det finns ingen foll ow upp email support alls Det är upp till dig att använda den information du lärde dig och that8217s som I8217m är osäker på var denna granskare fick 8216exellent support8217 från men innan du köpte 1 på 1, hade jag flera e-postkonversationer med honom så kanske it8217s finns bara där för den fria versionen tills du förbinder dig till 1-on-1. Vänligen se bort från meddelandet den 31 augusti. Jag tillämpade den gamla instruktionen82308221 om allt annat misslyckas läser instruktionerna 8221 och hade inga problem. Ladda ner SIX minisportsystem för GRATIS Anmäl dig här och jag skickar genast en kopia till min Sports Trading Bible. värt 20. HELT GRATIS. Vad mer, får du också min e-brev, Betting Rant Och igen, det är helt gratis. Jag respekterar din integritet och kommer aldrig vidarebefordra din e-postadress till någon annan. Populära artiklar Senaste kommentarer Tack Frank och välkommen med. Ja det är den udda negativa kommentaren från tid till annan eftersom det finns perioder thathellip Miles Tredwell 5Mar17 Mer Förlust för miles lol Frank Mclaughlin 5Mar17 Mer Hej David, för att låta dig veta, jag har precis börjat villkor igen efter många år att aldrig säga igen , andhellip Frank Mclaughlin 4Mar17 Mer Hej Matt, kan du maila mig helgbett som inloggning fortfarande inte sorterad tack pete Peter Lawes 3Mar17 Mer Nej, det borde bara ha gått till icke-syndikatmedlemmar. Du får allt som ingår i det. Matt Houghton 3Mar17 Mer Tack Matt Allt detta låter bra Jag är lite förvirrad men jag har just fått ett mail från youhellip Laurence Pocock 3Mar17 Mer Hej Andy, Ive har inte tittat på någon av dem än, men ja, den enda soundshellip Matt Houghton 3Mar17 Mer Hej Matt, Tiden att börja kolla de Cheltenham erbjudandenna Just to makehellip Andy Conniff 3Mar17 Mer Just insåg att jag gjorde ett misstag i min matte. Totalt för sex månader är 416.84 poäng xerty 3Mar17 Mer ledsen siffrorna kom inte ut så snyggt som jag hade hoppats. Men jag är säker på att du kan se whathellip xerty 2Mar17 Mer Traderjohn Stake PL Totalt Sept 10.00 1391.67 1391.67 Oct 10.00 175.98 1567.65 Nov 20.00 127.59 1695.24 Dec 20.00 292.74 1987.98 Innehåll PL Totalt 30 januari 302 302.96 302.96 Feb 20.00 4579.16 4882.12hellip xerty 2Mar17 Mer

Comments